Regulamin
I. REZERWACJA
- Rezerwacje dokonywane są telefonicznie lub internetowo, po wcześniejszym zapoznaniu się z ofertą Ośrodka.
- Wstępnym potwierdzeniem rezerwacji terminu jest sms zwrotny. W nim zdefiniowany zostaje numer pokoju, okres pobytu, liczba osób, kwota zadatku z terminem jego płatności.
- Wysokość zadatku to 40 procent całkowitego kosztu pobytu
- Od momentu wstępnego zarezerwowania terminu pobytu, nasi Goście mają dwa dni na wpłatę zadatku na wskazany wcześniej rachunek bankowy.
- Rezerwacja traci ważność w momencie braku zaksięgowania kwoty na koncie, do godziny 24.00 dnia upływu terminu wpływu.
- Zadatek wpłacany jest za konkretny termin rezerwacji pokoju.
- W przypadku zmiany terminu pobytu z przyczyny leżącej po stronie klienta, który wpłacił zadatek, Ośrodek zastrzega sobie prawo do anulowania takiej rezerwacji, a wszelkie poniesione przez niego koszty nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku zmiany terminu rezerwacji po stronie klienta (przed lub w trakcie trwania pobytu) poniesione koszty nie zostają zwrócone.
- Każda wpłata, która wpływa na konto firmowe, związana z zamiarem dokonania przez Państwa rezerwacji w naszym obiekcie, niezależnie od tytułu samego przelewu, traktowana jest jako zadatek w myśl rozumienia przepisów prawa.
- W miesiącach lipiec i sierpień, minimalny termin rezerwacji to 7 nocy.
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie kwestie sporne pomiędzy kontrahentami rozstrzygnie Sąd właściwy względem firmy dokonującej czynności prawnych w imieniu Ośrodka "Pod Dębami", znajdującego się w Krynicy Morskiej.
II. ZAKWATEROWANIE/OPŁATA ZA POBYT
- Koszt pobytu rozliczany jest w dniu przyjazdu, według warunków ustalonych podczas dokonywania rezerwacji.
- W cenę pokoju wliczony jest koszt śniadania dla każdej zakwaterowanej osoby będącej gościem Ośrodka.
- Warunkiem wydania klucza do pokoju jest okazanie Dowodu Osobistego osoby, na nazwisko której dokonano rezerwacji oraz uiszczenie całkowitej zapłaty za pobyt, pomniejszonej o kwotę wpłaconego wcześniej zadatku.
- Opłata za pobyt jest bezzwrotna (w tym zadatek).
- Rachunki wystawiamy tylko i wyłącznie na godność osób, które były gośćmi i które spisane zostały z dowodu osobistego podczas procesu rejestracji.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00.
- Doba hotelowa kończy się o godzinie 11.00.
- W przypadku dostępności pokoju możliwe jest wcześniejsze zameldowanie.
- W przypadkach wzmożonej migracji Gości (wymiana turnusów) Ośrodek zastrzega sobie prawo do późniejszego wydania klucza (nie później jednak niż do godziny 16.00).
- W celu uniknięcia nieporozumień, prosimy o wcześniejsze podanie planowanej godziny Państwa przyjazdu.
III. PARKING
- Goście maja prawo do korzystania z miejsca parkingowego, bez ponoszenia dodatkowych opłat.
- Parking znajduje się na ogrodzonym terenie Ośrodka, jednak nie jest strzeżony.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za szkody pojazdów spowodowane przez działania osób trzecich, bądź zdarzeń losowych, na które Kierownictwo nie ma wpływu.
IV. WYŻYWIENIE
- Wszystkim gościom Ośrodka przysługuje śniadanie, które są wliczone w cenę pokoju.
- Śniadanie rozpoczyna się o godzinie 9.00 i trwa do godziny 11.00.
- Śniadanie jest w formie bufetu. Bufet organizujemy dla grupy od 10 osób.
- Obiadokolacja rozpoczyna się o godzinie 14.00 i trwa do godziny 17.00.
- Obowiązuje bezwzględny zakaz wynoszenia pożywienia poza obręb Jadalni.
V. INFORMACJE OGÓLNE
- Cisza nocna rozpoczyna się o godzinie 22.00.
- Cisza nocna kończy się o godzinie 6.00.
- Osoby zakłócające spokój podczas trwania ciszy nocnej, zobowiązane są do niezwłocznego opuszczenia Ośrodka, po uprzednim upomnieniu przez pracowników (wszelkie koszty nie zostają zwrócone).
- W Ośrodku istnieje możliwość pobytu ze zwierzętami, za które pobierana jest opłata, według obowiązującego Cennika.
- Do dyspozycji gości oddane są miejsca rekreacyjne, w tym huśtawki relaksacyjne, specjalne altanki i miejsca przeznaczone do grillowania oraz plac zabaw dla dzieci.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za dzieci przebywające na posesji bez opieki osób dorosłych.
- Powinny one pozostawać pod stałą opieką rodziców lub opiekunów.
- Wszelkie wady, jak również szkody zastane w pokoju, osoba wynajmująca, zobowiązana jest zgłaszać w przeciągu jednej godziny od momentu otrzymania klucza.
- Osoba legitymizująca się Dowodem Osobistym, spisanym podczas procesu zakwaterowania ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez siebie jak również przez osoby trzecie w udostępnionym pokoju.
- W Pokoju znajduje się pościel.
- Istnieje możliwość wymiany pościeli, jednak po okresie nie krótszym niż 1 tydzień od dnia przyjazdu.
REGULAMIN PLACU ZABAW
- Plac zabaw to ogólnie dostępny teren służący zabawie, rekreacji i wypoczynkowi.
- Urządzenia na placu zabaw przeznaczone są dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat.
- Dzieci do 7 roku życia mogą korzystać z placu zabaw jedynie pod opieką rodziców
- Korzystanie z poszczególnych urządzeń powinno być dostosowane do rozwoju psychofizycznego dziecka. Oceny musi dokonać dorosły opiekun dziecka.
- Zabrania się:
-
- Niszczenia urządzeń zabawowych
- Zaśmiecania terenu
- Korzystania z zabawek niezgodnie z ich przeznaczeniem
- Rodzice, bądź opiekunowie przez nich wyznaczeni ponoszą wszelką odpowiedzialność prawną i materialną za szkody wyrządzone przez dzieci będące na terenie placyku zabaw.
- Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.